Business Care - nowy partner D24

Ta strona będzie poświęcona naszemu nowemu Partnerowi, firmie Business Care, z którą niedawno podpisaliśmy umowę. Mamy nadzieję na długą i efektywną współpracę, a na niniejszej stronie będziemy przekazywać Państwu informacje dotyczące charakteru i zakresu działalności firmy BC.





DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z PORTALU BUSINESS CARE?

Każdy klient Business Care otrzymuje bezpłatny dostęp do systemu informatycznego wpierającego zarządzanie firmą.
Portal Business Care umożliwia:
  • Bieżącą kontrolę stanu finansowego firmy - nasi klienci, wykorzystując narzędzia w portalu BC, mogą samodzielnie rejestrować koszty i przychody, zarządzać stanem rozliczeń z dostawcami i klientami. Księgowanie odbywa się równolegle z operacjami gospodarczymi, raporty prezentują stale aktualne wartości, dając pełną kontrolę nad stanem finansowym firmy. Klient na bieżąco ma informacje, czego możesz się spodziewać a nadchodzącym czasie.
  • Księgowanie na bieżąco -  klientom korzystającym z naszej obsługi księgowej, zapewniamy innowacyjny proces księgowania, który odbywa się stale, 24h na dobę na podstawie danych, dostarczonych pośrednictwem portalu.
  • Zamawianie usług on-line – za pośrednictwem portalu klient może zamówić dowolną usługę z naszego portfolio (porada prawna, przygotowanie wniosku do KRS, promocja w Internecie, wsparcie IT itp.).
  • Kontakt ze specjalistami – system posiada moduł do korespondencji, umożliwiający wymianę informacji ze specjalistami obsługującymi klienta.

Zasada działania portalu Business Care:

 



Opis funkcjonalności portalu:

  • Przekazywanie dokumentów do biura księgowego - Klient wprowadza dokumenty poprzez interfejs użytkownika a te trafiają bezpośrednio do weryfikacji biura księgowego, które na bieżąco może ja zatwierdzić lub zwrócić do poprawy (opcja dla klientów korzystających z obsługi księgowej).
  • Statusowanie dokumentów - każdy Klient ma możliwość statusowania dokumentów, np. na zapłacone lub do zapłaty a odbywa się to z poziomu podglądu dokumentu. Klienci korzystający z obsługi księgowej Business Care dodatkowo widzą, czy dokument został zweryfikowany i zaksięgowany, czy też wrócił do poprawy.
  • Przypisywanie dokumentów do projektów i MPK - każdy Klient ma możliwość przypisania dokumentu do projektu oraz MPK. Możliwe jest również podzielenie jednego zapisu na kilka wartości i przypisanie ich do kilku projektów.
  • Zarządzanie majątkiem trwałym – Klient może ewidencjonować środki trwałe oraz przypisywać je do pracowników.
  • Obsługa zleceń dla księgowego - Klient może korzystać z bezpłatnych porad i konsultacji. Posiada osobistego księgowego, który pozostaje do jego dyspozycji.
  • Obsługa zleceń od księgowych - księgowy ma możliwość zlecania zadań klientowi, dzięki czemu wszelkie poprawki lub korekty odbywają się na bieżąco, bez ryzyka ich kumulacji pod koniec miesiąca rozliczeniowego (opcja dla klientów korzystających z obsługi księgowej).
  • Akceptacja kosztu - prosty proces, umożliwiający wskazanej osobie zaakceptowanie dodanego dokumentu kosztowego. Każdy klient ma możliwość stworzenia kilku kont pracowniczych, każdy z użytkowników może posiadać różne uprawnienia. Wówczas założyciel konta może rozdysponować uprawnienia pomiędzy swoich pracowników. Natomiast różni pracownicy mogą akceptować koszty w różnych projektach i MPK.
  • Eksport przelewów do banku – na podstawie danych wprowadzonych przy rejestracji kosztów do systemu są definiowane przelewy, które mogą być zaimportowane do banku.
  • Raporty – uaktualniana w czasie rzeczywistym informacja zarządcza, dotycząca:
-    przychodów,
-    kosztów,
-    marży,
-    zobowiązań w podziale na przeterminowane i przed terminem,
-    prognozy VAT i CIT.

Korzyści:

  1. Kontrola bieżącego stanu finansów firmy – aktualna informacja o kosztach, przychodach, marży, zobowiązaniach firmy, dzięki raportom analitycznym, uaktualnianym w czasie rzeczywistym.
  2. Komfort pracy – uwagi/korekty dokumentów są wysyłane na bieżąco – brak ryzyka nagromadzenia ich w krótkim przedziale czasowym.
  3. Optymalizacja kosztów – możliwość zaproponowania przez Business Care bardziej opłacalnych finansowo usług (np. usługi finansowe).
  4. Automatyzacja procesu dostarczania dokumentów do księgowości – wsparcie systemowe, dzięki któremu dokumenty rozbite na zapisy przesyłane są w czasie rzeczywistym.
  5. Rejestracja dokumentów kosztowych i przychodowych przez uprawnionych pracowników oraz stały dostęp do scanu dokumentu. 


  1. JAK USPRAWNIĆ KSIĘGOWANIE?
    (integracja Business Care z programem księgowym)
    Jako jedyna firma w Polsce księgujemy w czasie rzeczywistym. Dane kosztowe i przychodowe wprowadzone do systemu Business Care są automatycznie księgowane i rozbijane na zapisy, następnie trafiają do księgowego, który dokonuje weryfikacji oraz eksportuje poprawne dane do systemu księgowego. Takie innowacyjne podejście do księgowania znacznie skraca ścieżkę obiegu dokumentu i obniża koszty.
    Podstawowe funkcjonalności:
    1.     Integracja z systemem księgowym  oraz automatyzacja dostarczania dokumentów do księgowości to dwie innowacyjne cechy systemu Business Care. Dokumenty kosztowe i przychodowe są wprowadzane do systemu przez klienta lub pracownika kancelarii Business Care oraz wstępnie rozbijane na zapisy, następnie (w czasie rzeczywistym) trafiają  bezpośrednio do księgowego, który je weryfikuje i eksportuje poprawne dane do systemu księgowego. Dzięki temu dokument jest wprowadzany do systemu tylko raz, co pozwala na oszczędność czasu i skróca ścieżkę obiegu dokumentów. Każdy koszt i przychód ma własny formularz w systemie prezentujący dane z faktury, opis faktury, zapisy księgowe, uwagi użytkowników oraz scan dokumentu.
    2.     Workflow – pozwala na przesyłanie dokumentów do akceptacji, weryfikację i w razie potrzeby zwrot do poprawy. Uwagi do dokumentów są wysyłane przez użytkowników na bieżąco, dzięki czemu minimalizujemy ryzyko związane z nagromadzeniem się  zapytań pod koniec miesiąca rozliczeniowego.
    3.     Księgowanie na bieżąco   proces księgowania odbywa się równolegle z operacjami gospodarczymi stale, przez 24h na dobę na podstawie danych dostarczonych za pośrednictwem systemu Business Care. 
    4.     Kontrola bieżącego stanu finansów firmy – menadżer ma stały dostęp do aktualnej informacji na temat kosztów, przychodów, marży, zobowiązań firmy, dzięki raportom analitycznym, uaktualnianym w czasie rzeczywistym.
    5.     Obsługa zleceń dla księgowego – menadżer może korzystać z bezpłatnych porad i konsultacji. Posiada osobistego księgowego, który pozostaje do jego dyspozycji. Cała komunikacja ze specjalistami odbywa się za pośrednictwem systemu Business Care.

      

    Korzyści:

    1. Innowacyjny proces księgowania.
    2. Optymalizacja kosztów (dzięki bieżącej, ciągłej komunikacji znacznie lepiej poznajemy naszych klientów i  możemy doradzić im, jak skutecznie zoptymalizować koszty działalności).
    3. Zestaw narzędzi dostępnych w portalu Business Care, organizujących i wspierających prowadzenie działalności (np. ewidencja środków trwałych, rozliczanie zaliczek, listy płac itp.).
    4. Kompetentny opiekun klienta, rozumiejący zarówno biznes, jak i księgowość.
    5. Polisa OC – milion euro odpowiedzialności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz