Ta strona będzie poświęcona naszemu nowemu Partnerowi, firmie Business Care, z którą niedawno podpisaliśmy umowę. Mamy nadzieję na długą i efektywną współpracę, a na niniejszej stronie będziemy przekazywać Państwu informacje dotyczące charakteru i zakresu działalności firmy BC.
DLACZEGO
WARTO KORZYSTAĆ Z PORTALU BUSINESS CARE?
Każdy klient Business Care
otrzymuje bezpłatny dostęp do
systemu informatycznego wpierającego zarządzanie firmą.
Portal
Business Care umożliwia:
- Bieżącą kontrolę stanu finansowego firmy - nasi klienci, wykorzystując narzędzia w portalu BC, mogą samodzielnie rejestrować koszty i przychody, zarządzać stanem rozliczeń z dostawcami i klientami. Księgowanie odbywa się równolegle z operacjami gospodarczymi, raporty prezentują stale aktualne wartości, dając pełną kontrolę nad stanem finansowym firmy. Klient na bieżąco ma informacje, czego możesz się spodziewać a nadchodzącym czasie.
- Księgowanie na bieżąco - klientom korzystającym z naszej obsługi księgowej, zapewniamy innowacyjny proces księgowania, który odbywa się stale, 24h na dobę na podstawie danych, dostarczonych pośrednictwem portalu.
- Zamawianie usług on-line – za pośrednictwem portalu klient może zamówić dowolną usługę z naszego portfolio (porada prawna, przygotowanie wniosku do KRS, promocja w Internecie, wsparcie IT itp.).
- Kontakt ze specjalistami – system posiada moduł do korespondencji, umożliwiający wymianę informacji ze specjalistami obsługującymi klienta.
Zasada działania portalu Business Care:
Opis funkcjonalności portalu:
- Przekazywanie dokumentów do biura księgowego - Klient wprowadza dokumenty poprzez interfejs użytkownika a te trafiają bezpośrednio do weryfikacji biura księgowego, które na bieżąco może ja zatwierdzić lub zwrócić do poprawy (opcja dla klientów korzystających z obsługi księgowej).
- Statusowanie dokumentów - każdy Klient ma możliwość statusowania dokumentów, np. na zapłacone lub do zapłaty a odbywa się to z poziomu podglądu dokumentu. Klienci korzystający z obsługi księgowej Business Care dodatkowo widzą, czy dokument został zweryfikowany i zaksięgowany, czy też wrócił do poprawy.
- Przypisywanie dokumentów do projektów i MPK - każdy Klient ma możliwość przypisania dokumentu do projektu oraz MPK. Możliwe jest również podzielenie jednego zapisu na kilka wartości i przypisanie ich do kilku projektów.
- Zarządzanie majątkiem trwałym – Klient może ewidencjonować środki trwałe oraz przypisywać je do pracowników.
- Obsługa zleceń dla księgowego - Klient może korzystać z bezpłatnych porad i konsultacji. Posiada osobistego księgowego, który pozostaje do jego dyspozycji.
- Obsługa zleceń od księgowych - księgowy ma możliwość zlecania zadań klientowi, dzięki czemu wszelkie poprawki lub korekty odbywają się na bieżąco, bez ryzyka ich kumulacji pod koniec miesiąca rozliczeniowego (opcja dla klientów korzystających z obsługi księgowej).
- Akceptacja kosztu - prosty proces, umożliwiający wskazanej osobie zaakceptowanie dodanego dokumentu kosztowego. Każdy klient ma możliwość stworzenia kilku kont pracowniczych, każdy z użytkowników może posiadać różne uprawnienia. Wówczas założyciel konta może rozdysponować uprawnienia pomiędzy swoich pracowników. Natomiast różni pracownicy mogą akceptować koszty w różnych projektach i MPK.
- Eksport przelewów do banku – na podstawie danych wprowadzonych przy rejestracji kosztów do systemu są definiowane przelewy, które mogą być zaimportowane do banku.
- Raporty – uaktualniana w czasie rzeczywistym informacja zarządcza, dotycząca:
- przychodów,
- kosztów,
- marży,
- zobowiązań
w podziale na przeterminowane i przed terminem,
- prognozy
VAT i CIT.
Korzyści:
- Kontrola bieżącego stanu finansów firmy – aktualna informacja o kosztach, przychodach, marży, zobowiązaniach firmy, dzięki raportom analitycznym, uaktualnianym w czasie rzeczywistym.
- Komfort pracy – uwagi/korekty dokumentów są wysyłane na bieżąco – brak ryzyka nagromadzenia ich w krótkim przedziale czasowym.
- Optymalizacja kosztów – możliwość zaproponowania przez Business Care bardziej opłacalnych finansowo usług (np. usługi finansowe).
- Automatyzacja procesu dostarczania dokumentów do księgowości – wsparcie systemowe, dzięki któremu dokumenty rozbite na zapisy przesyłane są w czasie rzeczywistym.
- Rejestracja dokumentów kosztowych i przychodowych przez uprawnionych pracowników oraz stały dostęp do scanu dokumentu.
-
JAK USPRAWNIĆ KSIĘGOWANIE?(integracja Business Care z programem księgowym)Jako jedyna firma w Polsce księgujemy w czasie rzeczywistym. Dane kosztowe i przychodowe wprowadzone do systemu Business Care są automatycznie księgowane i rozbijane na zapisy, następnie trafiają do księgowego, który dokonuje weryfikacji oraz eksportuje poprawne dane do systemu księgowego. Takie innowacyjne podejście do księgowania znacznie skraca ścieżkę obiegu dokumentu i obniża koszty.Podstawowe funkcjonalności:1. Integracja z systemem księgowym oraz automatyzacja dostarczania dokumentów do księgowości to dwie innowacyjne cechy systemu Business Care. Dokumenty kosztowe i przychodowe są wprowadzane do systemu przez klienta lub pracownika kancelarii Business Care oraz wstępnie rozbijane na zapisy, następnie (w czasie rzeczywistym) trafiają bezpośrednio do księgowego, który je weryfikuje i eksportuje poprawne dane do systemu księgowego. Dzięki temu dokument jest wprowadzany do systemu tylko raz, co pozwala na oszczędność czasu i skróca ścieżkę obiegu dokumentów. Każdy koszt i przychód ma własny formularz w systemie prezentujący dane z faktury, opis faktury, zapisy księgowe, uwagi użytkowników oraz scan dokumentu.2. Workflow – pozwala na przesyłanie dokumentów do akceptacji, weryfikację i w razie potrzeby zwrot do poprawy. Uwagi do dokumentów są wysyłane przez użytkowników na bieżąco, dzięki czemu minimalizujemy ryzyko związane z nagromadzeniem się zapytań pod koniec miesiąca rozliczeniowego.3. Księgowanie na bieżąco – proces księgowania odbywa się równolegle z operacjami gospodarczymi stale, przez 24h na dobę na podstawie danych dostarczonych za pośrednictwem systemu Business Care.4. Kontrola bieżącego stanu finansów firmy – menadżer ma stały dostęp do aktualnej informacji na temat kosztów, przychodów, marży, zobowiązań firmy, dzięki raportom analitycznym, uaktualnianym w czasie rzeczywistym.5. Obsługa zleceń dla księgowego – menadżer może korzystać z bezpłatnych porad i konsultacji. Posiada osobistego księgowego, który pozostaje do jego dyspozycji. Cała komunikacja ze specjalistami odbywa się za pośrednictwem systemu Business Care.
Korzyści:
- Innowacyjny proces księgowania.
- Optymalizacja kosztów (dzięki bieżącej, ciągłej komunikacji znacznie lepiej poznajemy naszych klientów i możemy doradzić im, jak skutecznie zoptymalizować koszty działalności).
- Zestaw narzędzi dostępnych w portalu Business Care, organizujących i wspierających prowadzenie działalności (np. ewidencja środków trwałych, rozliczanie zaliczek, listy płac itp.).
- Kompetentny opiekun klienta, rozumiejący zarówno biznes, jak i księgowość.
- Polisa OC – milion euro odpowiedzialności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz